Sunday, August 10, 2014

Let's Pants by Noncon for Her !

Credeati ca facem doar rochite si fustite??? Gresit. Noi mizam pe comoditate si nonconformist. Daca v-ati indragostit de fustitele postate zilele anterioare  nu ne supararm insa, pantalonii nu pot sa lipseasca din garderoba noastra.

Nu va mint, minim 6 zile din 7 ma imbrac in pantaloni :scurti , lungi, din plasa, de trening, cu talie inalta sau jeansi. Asa ca m-am gandit sa creez pantaloni foarte confortabili si sexy in acelasi timp. Pentru ca eu ma incadrez in tiparul: ''Less is more" m-am axat doar pe pantaloni foarte lungi si cu talie inalta dar tranparenti pe ici pe colo. Ce se vede prin ei si cat, depinde doar de voi :-)))

 V-am obisnuit deja cu body-urile insa, am mai adaugat in tinuta de azi si niste portjartiere pe care eu le consider un must have. Aseara mi-am inaugurat pantalonii din dantela si portartierele insa, le-am asortat cu un maieu H&M  cu decupaje mari care avea imprimat textul :" I never liked you anyway "!














Outfit : Noncon for Her

Pentru comenzi si detalii, deranjeaza-ne la nr de telefon : 0746260685 :-)

Be Noncon  <3 ! 


No comments:

Post a Comment