Friday, August 8, 2014

LONGLINE OVERSIZED by Noncon for Him

Good things happen to those who wait , nu-i asa ? Iar noi am fost foooarte cuminti si se pare ca Universul a lucrat intens pentru noi astfel incat, sa ne concretizam gandurile si dorintele. Viata mea se ghideaza dupa cele 3 cuvinte magice : ''Thoughts become things''. V-am mai spus ca am vazut filmul The Secret si ca a avut un impact foarte mare asupra vietii mele. Ca dovada sta faptul ca  l-am reintalnit pe Ovidiu de la Zoom Studio intamplator, exact atunci cand aveam cea mai mare nevoie de el. Va spuneam zilele trecute ca sunt in cautarea unui fotograf genial si destinul a rezolvat problema. Cum ? In timp ce ridicam mancarea la pachet :-)))

Ovidiu este cel mai priceput fotograf din Ardeal si pot spune cu mandrie ca el mi-a facut primele poze fashion care m-au ajutat sa ajung in domeniul modelling-ului si sa obtin un contract cu agentia MRA din Bucuresti.


Momentan am sa va arat doar o parte din maieurile oversized  longline pentru ca vreau sa va tin in asteptare. Sunt atat de cool si de nonconformiste incat nu ma pot abtine sa le port si eu. Chiar daca sunt de baieti pot foarte usor sa fie purtat si de catre fete. De ce ? Pentru ca traim in era : ''Femeia este noul Barbat'' ( perla by Andra Nicolin ) Cam are dreptate. Femeile poarta jeansi boyfriend style, camasile iubitilor, piloteaza avioane si mai nou vor sa ne conduca tara. Lol

Daca am rezolvat problema cu fotograful genial ne-a mai ramas doar locatia, care trebuia neaparat sa fie in tema cu stilul hainelor. Se pare ca am avut noroc din nou. Castel Transilvania a fost locatia perfecta !!! Baia Mare ma surprinde placut de fiecare data cand vin acasa. Am ramas efectiv masca in momentul in care am vazut locatia si admit faptul ca este cu mult peste orice complex de genul Restaurant Piscina din Romania.








Oversized longline : Noncon for Him


   Pentru detalii si comenzi : 0746260685

Love, Ade&Alex

P.S. I'm so proud of my man and his designes !!!

No comments:

Post a Comment