Tuesday, August 5, 2014

Dare to wear it By NONCON FOR HER !

Sufletul meu danseaza pe ritmuri de samba cand va citesc mesajele si aprecierile. Abia astept sa va arat toate tinutele insa vremea mi-a dat planurile peste cap si nu am reusit sa le pozez pe toate. Unde mai pui ca de luni pana sambata sunt la atelier pana la 7 seara si duminica am cam o ora la dispozitie undeva in jurul apusului :-))) Poate ar trebui sa ma mut o perioada in Suedia unde soarele apune in jurul orei 12 noaptea ca sa apuc sa fac si poze dupa cele 11 ore peterecute zilnic in atelier . LOL.


Tinuta de azi este una foarte nonconformista si indrazneata. Am fost putin reticenta (eu si toata tara ) cand am vazut-o de exemplu pe Mihaela Radulescu la Premiile Elle Style Awards in rochia aceea de dantela semnata Dana Budeanu.
Pana la urma Mihaela Radulescu este un trend-setter si nimeni nu poate nega asta. Ne-am linistit toti pe parcurs cand am vazut ca dantela a pus stapanire pe trend-ul de anul acesta si fiecare ne-am achizitionat cate ceva cu vedere maxima la sutien sau lenjeria intima. Pe premisa : ''Daca nu se vede lenjeria intima nu esti in trend'' am creat rochii foarte trendy :-))) M-am gandit la sistemul fusta si body pentru ca iti ofera avantajul de a mixa cu alte piese vestimentare. De exemplu: pantalon scurt negru, rochie mulata neagra sau faimoasele maieuri foarte lungi. Stiu ca toate gandim la fel cand vine vorba de achizitionarea unei rochii si spunem ca nu vrem sa dam o gramada de banii pe rochii pe care le putem purta doar o data. Daca esti creativa poti purta tinuta asta in minim 8 combinatii.






        Pentru comenzi si detalii asteptam telefonul tau : 0746260685
Sau ne gasesti pe Facebook click aici


Love , Ade si Alex 






No comments:

Post a Comment