Wednesday, April 9, 2014

Some Herastrau &Some Fashion !



Hello Spring !!!

Parca am asteptat ceva sa vina si soarele asta! Si inca ne mai joaca feste ... de cand fac pozele si pana postez exista toate sansele sa vina iarna la loc :))))
Oricum eu sunt optimista si fie soare fie vant pun ce vreau pe mine si nu discut ! Rochia aceasta am cumparat-o in toamna si de atunci tot astept sa o incerc in diverse combinatii ...Acum ca ma uit mai bine la poze parca as schimba cizmele cu ceva sport si foarte colorat . 
Sugestii ???








 Rochie: Idm
Cizme :Minelli
Geaca:Zara
Ochelari: Zero UV
Colier : Primark


Multumesc  Silvia Postolatiev pentru poze ! 
 xoxo, Ade


1 comment:

  1. Deci rochia e misto. Eu ma blochez de fiecare data la cizme cand vine vorba de o rochie de acest gen. Ar merge, poate, cu niste mid-cut sneakers dar greu ....mie mi-ar fi tot greu sa o port asa, din cauza proportiilor. Am impresia mereu ca am soldurile mari si gleznele prea mici si cizmele estompeaza, desigur...

    ReplyDelete