Wednesday, February 12, 2014

Let's rock this city !

       Hello my sweet ladies ! Sper ca nu v-ati obisnuit sa ma vedeti cu pantofi stiletto pentru ca nu o sa ma mai vedeti prea curand! Tinuta aceasta ma caracterizeaza si cam asa ma imbrac zi de zi ! Este ''uniforma mea'' 6 zile din 7  si nu dau gres cu ea, indiferent unde merg !
       Am cumparat aceasta geaca de piele acum 2 ani si de atunci am abuzat de ea la maxim, indiferent de anotimp! Se pare ca fac la fel si cu acesti pantaloni si ca sa fiu sigura ca altceva nu mai port anul acesta, mi-am luat 2 perechi (in cazul in care se deterioreaza prea repede prima pereche). Sneakers-ii i-am luat ( nu va mirati !!!)de la Idm. DA....pentru ca nu am fitze si cam de 2 ori pe an trec pe acolo si gasesc super lucruri...este adevarat, le caut bine si ma asigur ca nu se gasesc in 6754 de exemplare :-)))

     Iarna aceasta numai iarna nu a fost pana zilele trecute , asa ca am putut lejer sa port foarte multe obiecte vestimentare cumparate in toamna. Asa ca jonglez intre, diverse tricouri cu mesaje cool si cardigane peste si Outfit-ul este gata in 3 minute !

     Sper sa va ajute si sa va inspire !









Geaca : Bershka
 Sneakersi, lantisor: Idm
Cardigan :  H&M
Pantaloni : Primark
Tricou: Vintage 
Geanta: Mila Schon
Ochelari : Keneth Cole
Manusi : Magazinul Unirea parter

xoxo, Ade

No comments:

Post a Comment