Friday, December 27, 2013

Smart & Fabulous de Anul Nou !

           Abia am asteptat sa incep aceasta postare si sa va arat cele mai recente poze pe care le-am facut special pentru voi . In cateva zile este Revelionul si stiu ca multe dintre voi inca nu ati reusit sa elucidati misterul :''Eu cu ce ma imbrac in noaptea dintre ani???''...nu va stresati , noi inca nu am reusit sa ne decidem nici macar asupra locatiei dar, nici ca ne stresam vreo secunda. Stiu ca petrecerile last minute sunt mult mai de succes decat cele indelung planificate. 

            Stiu ca am fost cam lenesa si zgarcita cu postarile in ultima jumatate din acest an si tin sa va promit ca acest lucru se va schimba. A contat foarte mult sa va vad ca imi scrieti si ca ma incurati sa continui activitatea pe blog. Va marturisesc ca am cateva postari foarte cool care sunt in stand-by si abia asteapta sa le admirati . Pana una alta am vrut sa revin cu o surpriza pentru voi si sa va dau o mana de ajutor in goana dupa  rochia perfecta.

             V-am mai povestit eu pe aici pe la mine prin ograda ca sunt pro smart-shopping si il practic foarte des . De curand am avut norocul sa gasesc site-ul  mysecondskin.ro , de haine si accesorii vintage si noi la super preturi. Unde mai pui ca sunt haine pentru toate buzunarele de la Zara, Mango sau designeri romani. pana la D&G, Miu Miu, Emporio Armani sau Chloe. O nebunie, ce pot sa mai zic??? Am navigat ceva pe site pana am decis sa merg sa probez niste rochite la ei la showroom. Acolo recunosc ca am innebunit si am tot probat vreo 3 ore. Deja aveam fantezii cu viitoarele postari si asa mi-a venit ideea sa postez cateva dintre rochiile preferate de mine. Am inteles ca unele dintre rochiile vintage se pot chiar si inchiria, ceea ce mi se pare absolut genial! 
Sunt sigura ca v-ati indragostit deja de rochiile pozate de mine.

Detalii gasiti pe site:

Mult noroc si grabiti-va !!!

P.S. Eu ma gandeam sa pastrez rochia verde, imi da un aer atat de french...hmmmm:Bonjour !  Je suis Lolita...enchantez ! 

Bisou, Ade :-)























1 comment:

  1. Woaw! Arata minunat toate! Ne bucuram ca ai revenit :*

    ReplyDelete