Tuesday, February 19, 2013

Salata Curcubeu


Trebuie sa recunosc ca nu sunt adepta alimentatiei sanatoase si rareori consum fructe sau legume. Mama era mereu cu gura pe mine si ma certa cand nu mancam ''colorat''.  ''Farfuria trebuie sa contina culorile curcubeului !'' spunea ea. Cu cat ai mai multe culori cu atat mananci mai sanatos. Avea dreptate, stiu , insa a trebuit sa ajung la varsta asta sa cred tot ce imi spunea. Vorba aia: Mai bine mai tarziu decat deloc. Asa ca acum ma lupt sa imi intaresc imunitatea si incerc sa gatesc cate un curcubeu macar la 2 zile. Intarit si de minunantele pastile Septilin care m-au scapat de raceala si alte complicatii si iarna aceasta.

Faceti cunostinta cu Salata mea Curcubeu. E atat de simplu de facut !!! Deschizi frigiderul si alegi din paleta de culori.  Eu am ales cate putin din tot ce aveam deja in casa. 


   
Ingrediente : 
cotlet de porc la gratar
salata mixta
rucola
 rondele de ceapa
masline
rosii
oua
branza de vaci
ardei gras
ulei de masline 
otet balsamic




A fost foarte satioasa chiar si pentru mine. Eu obisnuiesc sa consum foarte multa carne ,de altfel fiind si leguma mea preferata! Cred ca mai am nevoie de cativa ani sa ajung la performanta de a consuma salate fara carne insa, sunt pe drumul cel bun !





Pofta Buna !


8 comments:

  1. imi place ca gatestiordonat! felicitari!

    ReplyDelete
  2. Arata super bine...trebuie sa fie foarte gustoasa...

    ReplyDelete
  3. Arata foarte bine...trebuie sa fie la fel de gustoasa...

    ReplyDelete
  4. Arata delicios! Foarte reusit blogul, ti-am parcurs toate postarile. Te vazusem si la Burlacul. Te pup, te astept "in vizita" si pe blogul meu! :*

    ReplyDelete
  5. yamiii:p arata bine de tot<3
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    ReplyDelete